Meet Bailey!

vrijdag 6 november 2009

kijk uit voor honden handelaren.. Haal niet bij dieren WINKELS maar bij een Fokker...

http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending&itemUid=855






lijst met handelaren op de blacklist lees dit eerst voor je een hondje koopt:



NOG EEN opmerking ga alsjeblieft NIET naar Vip hond in Amsterdam het zijn twee liegende bedriegende rotwijven!
De ene dag maak je een afspraak en kom je om je hondje met stamboom af te halen en dan heeft ze de papieren ineens 'doorgescheurd' er waren natuurlijk nooit stamboompapieren het was een leugen, toen ze zich eruit wilde redden wilde ze mn hondje niet meer meegeven,
onder het motto van jij zorgt er vast niet goed voor.
Geloof je toch niet?!! dat er zulke mensen bestaan, smerige leugenaarsters zijn het
je weet niet wat ik mee maakte, toen ik hoorde dat ik mn kleine puppie niet meekreeg,
ik ben blijven zitten tot ik haar meekreeg natuurlijk.
met papieren zeggen ze.... paspoortje uit Slowakije, gehaald voor €40,- en verkocht voor €1200,-
schandalig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten